Vásárlási Feltételek
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK, FELHASZNÁLÓI SZERZŐDÉS
weboldalt üzemeltető cég neve: | Hunocell Kft. | |
cégjegyzékszám: | 13-09-155175 | |
székhely: | 2314 Halásztelek, István u. 9/A | |
adószám: | 23861105-2-13 | |
bankszámlaszám: | 11742252-21434334 | |
uniós adószám: | H23861105 | |
e-mail: | info@allataruhaz.hu | |
weboldal: | www.allataruhaz.hu | |
ügyfélszolgálat telefonszáma: | +36 30 419 8092 | |
személyes átvétel címe: | 2314 Halásztelek, Mária u. 2. (előzetes egyeztetéssel) | |
szaktanácsadás: | +36 30 419 8092 |
Felhívjuk Vásárlóink szíves figyelmét, hogy csak az alábbi szabályzat elfogadásával és tudomásulvételével vásároljon az www.allataruhaz.hu webáruházunkban.
Amennyiben az alábbi vásárlási feltétel bármely részével, pontjával nem ért maradéktalanul egyet és ezt saját magára nézve nem tudja kötelezően elfogadni, kérjük, semmilyen körülmények között ne kezdje meg a vásárlást.
A Hunocell Kft. és a Vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.
Az alábbi vásárlási feltételeknek, felhasználói szerződésnek az elfogadásával Ön vállalja, hogy a megrendelt termék (ek) szállítási költséggel növelt összértékét a GLS futárnak a csomag átvételekor készpénzben kifizeti, vagy bankszámla számunkra előre átutalja és a kiszállított csomagot a GLS futárszolgálattól átveszi.
A GLS futárszolgálat munkanapokon 08.00-17.00-ig kézbesíti a csomagokat, hétvégi szállításra nincs lehetőség.
ÜZEMELTETÉSI NYELV
A webáruház kizárólagos üzemeltetési nyelve, az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve: magyar.
REGISZTRÁCIÓ
Amennyiben csak nézelődni szeretne, nincs szükség regisztrációra.
Ha vásárolni szeretne a www.allataruhaz.hu webáruházban, akkor kérjük, regisztráljon a „Regisztráció” menüpontban. Ezután lépjen be a rendszerbe, mint regisztrált felhasználó.
A regisztráció során kérjük, hogy valós és pontos adatokat adjon meg, hogy a számlázás és kiszállítás utólag ne okozzon fennakadást.
A regisztrációról e-mail útján automatikusan generált értesítést küldünk Önnek, amely tartalmazza az Ön által megadott jelszót. Ebben az e-mailben küldünk Önnek egy linket, erre kattintva tudja regisztrációját megerősíteni.
Az Ön által megadott jelszót rendszerünk nem tárolja, ezért kérjük, hogy biztonságos helyen tárolja, mert az elveszett jelszót nem tudjuk pótolni, de új jelszót tudunk generálni Önnek..
Regisztrációjának törlését (ezzel egyidejűleg minden adatát) bármikor kérheti az megrendeles@allataruhaz.hu e-mail címre küldött levelében.
SZÁMLA
Az Ön által megvásárolt termékről és a szállítási költségről cégünk minden esetben ÁFÁ-s számlát állít ki az Ön részére.
Kérjük, hogy a számlát minden esetben őrizze meg, mert az esetleges garancia érvényesítés során erre szüksége lehet.
FELTÜNTETETT ÁRAK
A webáruházunkban feltüntetett árak bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák, a szállítási költséget nem tartalmazzák.
Amennyiben a www.allataruhaz.hu webáruházban esetlegesen hiba lép fel az áraknál, akkor a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Vásárlónkat az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, ellenkező esetben a Hunocell Kft. elállhat a szerződéstől.
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG
10.000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 1.900 Ft,
10.000-15.000 Ft közötti rendelésnél bruttó 1.700 Ft,
15.000 Ft feletti rendelésnél Önnek nem kell szállítási költséget fizetnie, ingyenesen szállítjuk házhoz a megrendelt termékeket.
Amennyiben Ön 15.000 Ft alatt rendel, a szállítási költség minden esetben a termék árán felül fizetendő.
VÁSÁRLÁS MENETE
Regisztráció, belépés, kiválasztott termék kosárba helyezése, kosár megtekintése, fizetés menüpont jóváhagyása, szállítási mód kiválasztása, rendelés leadása, bővebben a „VÁSÁRLÁS MENETE” menüpont alatt található.
A SZERZŐDÉS TÁRGYÁNAK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI
A vásárolt termék jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg, amennyiben kérdése merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük rendelés előtt telefonon egyeztessen kollégánkkal.
Felhívjuk Vásárlóink szíves figyelmét, hogy a termékoldalakon található termék leírások a gyártó cég honlapjáról, valamint katalógusaiból származnak, tájékoztató jellegűek, esetleges elírásokért, az adatok pontatlanságáért semmilyen felelősséget nem vállalunk, és nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.
A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
A gyártó, vagy az importőr által a termékhez csomagolt tájékoztatók pontatlanságáért cégünk nem vállal felelősséget.
RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS
Amennyiben a megrendelés beérkezését követően megállapítjuk, hogy a megrendelt termék elfogyott, éppen nincs raktáron, és néhány napon belül nem tudjuk beszerezni, akkor felajánlunk Önnek helyette egy hasonló minőségű, kategóriájú, teljesítményű és értékű terméket. Ha Önnek a felajánlott termék nem felel meg, a Hunocell Kft. jogosult a szerződéstől visszalépni.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Vásárlóink a megrendelt termékek kifizetését utánvéttel (a csomag kézbesítésekor a GLS futárnak készpénzben), vagy banki előre utalással teljesíthetik.
A Vásárló megrendeléséről e-mailben tájékoztatást kap, amely tartalmazza a megrendelés számát, a termék értékét és a szállítási költséget.
Banki előre utalás esetén a Hunocell Kft. átutalásos számlát állít ki, amelyet a vásárlónak e-mailben elküld. Átutaláskor a vásárlónak az átutalásos számla sorszámát kell feltüntetnie.
A megrendelés véglegesítése az átutalás beérkezésekor történik meg.
Felhívjuk Vásárlóink szíves figyelmét, hogy azokat a megrendeléseket, amelyek esetében a megrendeléskor banki előre utalási fizetési lehetőséget állítottak be, és amelyekre 15 napon belül nem érkezik átutalás, rendszerünk külön értesítés nélkül törli.
MEGRENDELÉS
Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk.
Ez – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.
A közvetlenül a megrendelés leadása után kézhez kapott e-mail automatikusan generált és tájékoztató jellegű, nem minősül a rendelés megerősítésének.
Rendelésének pillanatnyi állapotáról, a feldolgozottságnak megfelelően e-mail értesítést küldünk. Amennyiben Önnek ez nem elegendő, vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
SZÁLLÍTÓ ADATAI
weboldalt üzemeltető cég neve: | Hunocell Kft. | |
cégjegyzékszám: | 13-09-155175 | |
székhely: | 2314 Halásztelek, István u. 9/A | |
adószám: | 23861105-2-13 | |
bankszámlaszám: | 11742252-21434334 | |
uniós adószám: | H23861105 | |
e-mail: | info@allataruhaz.hu | |
weboldal: | www.allataruhaz.hu | |
ügyfélszolgálat telefonszáma: | +36 30 419 8092 | |
személyes átvétel címe: | 2314 Halásztelek, Mária u. 2. (előzetes egyeztetéssel) | |
szaktanácsadás: | +36 30 419 8092 | |
csomag átvétele: | GLS futárszolgálattal házhoz szállítva |
CSOMAG ÁTVÉTELE
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét arra, hogy a csomag átvételekor annak sértetlenségét szíveskedjen ellenőrizni!
Ha a csomagon bármilyen sérülést lát, a csomagot minden esetben a futár jelenlétében bontsa föl, és ha a csomagban lévő termék sérült, ennek állapotáról a GLS futárral készíttessen jegyzőkönyvet, és a csomagot ne vegye át.
Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről nem áll módunkban elfogadni, a
jegyzőkönyv megléte nélkül!!
MEGRENDELŐ HIBÁJÁBÓL MEGHIÚSULT CSOMAGKÉZBESÍTÉS
A GLS futárszolgálat a csomag sikertelen kézbesítése esetén az Ön részére (postaládába) telefon elérhetőséget ad meg, amely számon Ön új kiszállítási időpontot beszélhet meg a futárral, tehát a GLS két alkalommal kísérli meg a csomag házhoz szállítását.
Amennyiben a GLS két kézbesítés ellenére sem tudja a megrendelő által megadott címre kézbesíteni a csomagot, úgy az visszakerül a Hunocell Kft. telephelyére, és az Ön részére a szállítási díjat kiszámlázzuk.
Nem valódi szállítási adatok esetén a regisztráció törlésre kerül, és szükség esetén a Hunocell Kft. a számára okozott anyagi károkozásért eljárást kezdeményezhet.
A késedelmes teljesítésért webáruházunk felelősséget nem vállal.
Az áruszállítás jelenleg kizárólag magyarországi szállítási címre lehetséges, ezért a megrendeléseket csak Magyarországról tudjuk elfogadni.
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS, BONTATLAN GYÁRI CSOMAGOLÁS ESETÉN
Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A Vásárló, az áru átvételét követő 8 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Amennyiben a Hunocell Kft. által a Vásárlóhoz eljuttatott termék bontatlan és sértetlen, abban az esetben postai küldeményként (kizárólag utánvétmentesen) visszajuttatható a Hunocell Kft. címére.
A Hunocell Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül visszatéríti a Vásárló részére.
A csomag felbontásáról videó felvételt készítünk, a későbbi viták elkerülésének érdekében.
Kizárólag sérülésmentes, eredeti és sértetlen, hibátlan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Az elállási jog gyakorlása nem jelent többletköltséget a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban vásárlónknak kell gondoskodnia, így az esetlegesen felmerülő szállítási, ill. utazási költségek a vásárlót terhelik.
Vásárlóinkat tájékoztatjuk, hogy az elállási jog gyakorlása miatt az áru kiszállításával és visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a visszafizetett vételárból levonásra kerülnek.
Ennek módjáról a 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket az eredeti, sértetlen, felbontatlan gyári dobozában, eredeti gyári állapotban kell a számlával együtt visszajuttatni a Hunocell Kft. címére.
Nem gyakorolható az elállás joga, olyan speciális igényű termék esetén, melyet rendelésre gyártottak, vagy egyedileg szereztünk be, kifejezetten a Vásárló kérésére.
A megrendelő elállási jogát a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja.
Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §).
Az utánvétesen visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni.
FELBONTOTT CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE
Abban az esetben, ha a csomag már felbontásra került, és a gyári csomagolás (doboz) sérült (vagy hiányzik), mint használt terméket tudjuk visszavásárolni az Ön által felbontott csomag tartalmát, és a sérült (felbontott) gyári csomagolás nem teszi lehetővé, hogy eredeti, bontatlan, azaz új termékként továbbértékesítsük.
A csomag felbontásáról videó felvételt készítünk, a későbbi viták elkerülésének érdekében.
Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a Hunocell Kft. fenntartja a jogot az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére, ill. megtagadhatja az áru visszavásárlását.
Az elállás csak a házhoz szállítással történt vásárlások esetében alkalmazható, személyes átvétel esetén nem érvényesíthető!
GARANCIA
Webáruházunk által értékesített termékekre a webáruházunk, illetve a gyártó cégek vállalnak garanciát, illetve jótállást, a garancialevélben meghatározott időtartamra, és feltételek szerint.
A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
A Hunocell Kft. nem vállal semminemű felelősséget az adatvesztésből, a szoftver-helyreállításból, állási időből a Vevőnél keletkezett károkért, illetve elmaradt haszonért.
Eladó nem vállal semminemű felelősséget továbbá a Vevőnél bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért sem.
A Hunocell Kft. továbbá nem felelős az alábbiakért:
Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
A webáruházban megjelenített termék kifogyása. A webáruház bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
Bármely irat – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – elvesztése, vagy megsemmisülése.
Bármely szoftver nem megfelelő működése.
Bármilyen programhiba, nem várható rendkívüli esemény, természeti katasztrófa, esemény vagy technikai hiba következményei.
Kellemes vásárlást kíván az ÁllatÁruház!