<
Kosár


Kérlek várj...
Tisztelt érdeklődő, kedves régi és új vásárlónk, üdvözöljük megújult webáruházunkban!

Weboldalunkat folyamatosan fejlesztjük, sok új funkciót és felhasználóbarát újítást megvalósítottunk, és tervezünk a jövőben is.

Kérjük segítse munkánkat abban, hogy webáruházunk egyre magasabb színvonalon tudja Önt kiszolgálni.

Kérjük észrevételeit, véleményét ossza meg velünk, hogy vásárlása valóban élménnyé váljon: hozzaszolas@allataruhaz.hu
Tisztelt érdeklődők, kedves régi és új vásárlóink!

Webáruházunk mobil eszközökről való használatának fejlesztése folyamatban van, kérjük szíves türelmüket.

Az ÁllatÁruház csapata

Felhasználói feltételek

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK,  FELHASZNÁLÓI SZERZŐDÉS

weboldalt üzemeltető cég neve: Hunocell Kft.
cégjegyzékszám: 13-09-155175
székhely: 2314 Halásztelek, István u. 9/A
adószám: 23861105-2-13
bankszámlaszám: 11742252-21434334
uniós adószám: H23861105
e-mail: info@allataruhaz.hu
weboldal: www.allataruhaz.hu
ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 30 419 8092
személyes átvétel címe: 2314 Halásztelek, Mária u. 2. (előzetes egyeztetéssel)
szaktanácsadás: +36 30 419 8092

Felhívjuk Vásárlóink szíves figyelmét, hogy csak az alábbi szabályzat elfogadásával és tudomásulvételével vásárolhat az allataruhaz.hu  internetes webáruházunkban.

Amennyiben az alábbi vásárlási feltétel bármely részével, pontjával nem ért maradéktalanul egyet és ezt saját magára nézve nem tudja kötelezően elfogadni, kérjük, semmilyen körülmények között ne kezdje meg a vásárlást.

 

A Hunocell Kft. és a Vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.

 

Az alábbi vásárlási feltételeknek, felhasználói szerződésnek az elfogadásával Ön vállalja, hogy a megrendelt termék (ek) szállítási költséggel növelt összértékét a GLS futárnak a csomag átvételekor készpénzben kifizeti, vagy bankszámla számunkra előre átutalja és kiszállított csomagot a GLS futárszolgálattól, vagy a PICK-PACK pontok valamelyikén átveszi.

A GLS futárszolgálat munkanapon 08.00-17.00-ig kézbesíti a csomagokat.

 

ÜZEMELTETÉSI NYELV:

 

A webáruház kizárólagos üzemeltetési nyelve, az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve: magyar.

REGISZTRÁCIÓ:

 

Amennyiben csak nézelődni szeretne, nincs szükség regisztrációra.

Ha vásárolni szeretne a www.allataruhaz.hu  webáruházban, akkor kérjük, regisztráljon a „Regisztráció” menüpontban. Ezután lépjen be a rendszerbe, mint regisztrált felhasználó.

A regisztráció során kérjük, hogy valós és pontos adatokat adjon meg, hogy a számlázás és kiszállítás utólag ne okozzon fennakadást.

A regisztrációról e-mail útján automatikusan generált értesítést küldünk Önnek, amely tartalmazza az Ön által  megadott jelszót. Ebben az e-mailben küldünk Önnek egy linket, erre kattintva tudja regisztrációját megerősíteni.

Az Ön által megadott jelszót rendszerünk nem tárolja, ezért kérjük, hogy biztonságos helyen tárolja, mert az elveszett jelszót nem tudjuk pótolni.
Amennyiben mégis elveszíti jelszavát, kérjük, hogy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, és sikeres beazonosítás után kérésének megfelelően regisztrációját töröljük, ezáltal Ön egy új jelszóval újra tud regisztrálni rendszerünkben.

Regisztrációjának törlését (ezzel egyidejűleg minden adatát) bármikor kérheti az allataruhaz@allataruhaz.hu e-mail címre küldött levelében.

SZÁMLA:

Az Ön által megvásárolt termékről és a szállítási költségről cégünk minden esetben ÁFÁ-s számlát állít ki az Ön részére.

Kérjük, hogy a számlát minden esetben őrizze meg, mert az esetleges garancia érvényesítés során erre szüksége lehet.

FELTÜNTETETT ÁRAK:

A webáruházunkban feltüntetett árak bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák, a szállítási költséget nem tartalmazzák.

Amennyiben a www.allataruhaz.hu  webáruházban esetlegesen hiba lép fel az áraknál, akkor a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Vásárlónkat az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, ellenkező esetben a Hunocell Kft. elállhat a szerződéstől.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG:

10.000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 2.300 Ft,

10.000-15.000 Ft közötti rendelésnél bruttó 1.900 Ft,

15.000 Ft feletti rendelésnél Önnek nem kell szállítási költséget fizetnie, ingyenesen szállítjuk házhoz a megrendelt termékeket.

Amennyiben Ön 15.000 Ft alatt rendel, a szállítási költség minden esetben a termék árán felül fizetendő.

Vásárlóink a 20 kg alatti, 50x50x50 cm alatti méretű csomagokat PICK-PACK pontokon is átvehetik, amelyeknek szállítási költsége csomagonként 900 Ft, amely tartalmazza a 27 % ÁFÁ-t.

VÁSÁRLÁS MENETE

Regisztráció, belépés, kiválasztott termék kosárba helyezése, kosár megtekintése, fizetés menüpont jóváhagyása, szállítási mód kiválasztása, rendelés leadása, bővebben a „VÁSÁRLÁSI TÁJÉKOZTATÓ” menüpont alatt található.

A SZERZŐDÉS TÁRGYÁNAK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

A vásárolt termék jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg, amennyiben kérdése merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük rendelés előtt telefonon egyeztessen kollégánkkal.

Felhívjuk Vásárlóink szíves figyelmét, hogy a termékoldalakon található termék leírások a gyártó cég honlapjáról, valamint katalógusaiból származnak, tájékoztató jellegűek, esetleges elírásokért, az adatok pontatlanságáért semmilyen felelősséget nem vállalunk, és nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.

A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

A gyártó, vagy az importőr által a termékhez csomagolt tájékoztatók pontatlanságáért cégünk nem vállal felelősséget.

RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS

Amennyiben a megrendelés beérkezését követően megállapítjuk, hogy a megrendelt termék elfogyott, éppen nincs raktáron, és néhány napon belül nem tudjuk beszerezni, akkor felajánlunk Önnek helyette egy hasonló minőségű, kategóriájú, teljesítményű, és értékű terméket. Ha Önnek a felajánlott termék nem felel meg, a Hunocell Kft. jogosult a szerződéstől visszalépni.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Vásárlóink a megrendelt termékek kifizetését utánvéttel (a csomag kézbesítésekor a GLS futárnak készpénzben), vagy banki előre utalással teljesíthetik.

A Vásárló megrendeléséről e-mailben tájékoztatást kap, amely tartalmazza a megrendelés számát, amelyre a banki előre utalásnál hivatkoznia kell, a termék értékét és a szállítási költséget, a Hunocell Kft. bankszámla számát, valamint a várható szállítási határidőt.

A megrendelés véglegesítése az átutalás beérkezésekor történik meg.

MEGRENDELÉS

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk.

Ez – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.

A közvetlenül a megrendelés leadása után kézhez kapott e-mail automatikusan generált és tájékoztató jellegű, nem minősül a rendelés megerősítésének.

Rendelésének pillanatnyi állapotáról, a feldolgozottságnak megfelelően e-mail értesítést küldünk. Amennyiben Önnek ez nem elegendő, vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.

SZÁLLÍTÓ ADATAI

weboldalt üzemeltető cég neve: Hunocell Kft.
cégjegyzékszám: 13-09-155175
székhely: 2314 Halásztelek, István u. 9/A
adószám: 23861105-2-13
bankszámlaszám: 11742252-21434334
uniós adószám: H23861105
e-mail: info@allataruhaz.hu
weboldal: www.allataruhaz.hu
ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 30 419 8092
személyes átvétel címe: 2314 Halásztelek, Mária u. 2. (előzetes egyeztetéssel)
szaktanácsadás: +36 30 419 8092
csomag átvétele: GLS futárszolgálattal házhoz szállítva, vagy személyes átvétel Pick Pack Ponton

 

CSOMAG ÁTVÉTELE

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét arra, hogy a csomag átvételekor annak sértetlenségét szíveskedjen ellenőrizni!

Ha a csomagon bármilyen sérülést lát, a csomagot minden esetben a futár jelenlétében bontsa föl, és ha a csomagban lévő termék sérült, ennek állapotáról a GLS futárral készíttessen jegyzőkönyvet, a csomagot ne vegye át.

Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről nem áll módunkban elfogadni, a
jegyzőkönyv megléte nélkül!!

PICK-PACK PONTON, SZEMÉLYES  CSOMAG ÁTVÉTELI  LEHETŐSÉG

Önnek lehetősége van arra, hogy a 20 kg súly alatti megrendelt terméke(ke)t Magyarország egész területén található PICK-PACK pontok közül az Önnek legmegfelelőbb helyen átvehesse.

Ehhez Önnek megrendeléskor a szállítási módok választásánál ezt a lehetőséget kell bejelölnie, valamint a felsorolt PICK-PACK pontok közül ki kell választania egyet.

MEGRENDELŐ  HIBÁJÁBÓL  MEGHIÚSULT  CSOMAGKÉZBESÍTÉS

A GLS futárszolgálat a csomag sikertelen kézbesítése esetén az Ön részére (postaládába) telefon elérhetőséget ad meg, amely számon Ön új kiszállítási időpontot beszélhet meg a futárral, tehát a GLS két alkalommal kísérli meg a csomag házhoz szállítását.

Amennyiben a GLS két kézbesítés ellenére sem tudja a megrendelő által megadott címre kézbesíteni a csomagot, úgy az visszakerül a Hunocell Kft. telephelyére, és az Ön részére a szállítási díjat kiszámlázzuk.

Nem valódi szállítási adatok esetén a regisztráció törlésre kerül és szükség esetén a Hunocell Kft. a számára okozott anyagi károkozásért eljárást kezdeményezhet.

A késedelmes teljesítésért webáruházunk felelősséget nem vállal.

Az áruszállítás jelenleg kizárólag magyarországi szállítási címre lehetséges, ezért a megrendeléseket csak Magyarországról tudjuk elfogadni.